La Strada

luni, 4 ianuarie 2010

La Multi Ani, 20010 !

N-am scris gresit. Cei din Tecuci imi pot da dreptate.
Am avut un Revelion pe cinste cu prieteni vechi, noi si cativa catei ocazionali care ne imprastiau sacii de gunoi.
Mi-a placut ca :
- ceasurile nu ne erau sincronizate si toti am spart sampaniile cand am "simtit" momentul ca motiv sa pupam fetele de mai multe ori.
- am avut cea mai tare echipa de Counter. Noi n-am jucat pe puncte, ci pe cele mai amuzante nick-uri. Eu unul nu-mi permit sa le postez aici. Sa vad cine are tupeu.
- toti baietii erau Ilie :)).
- Family Guy 2009 a fost mult mai amuzant a treia oara cand l-am vizionat.
- i-am trezit pe toti din somn sa-i intreb daca au streptococ.
- am dansat cu Klaoo cea mai senzuala bachata ever.
- nu mi-am dat seama cate rugaciuni stiu pana n-am vazut centrala la 120 de grade.
- Twingozaurul a urcat pana pe "pisc"
- nu s-a suparat nimeni din cauza deviatiei mele de sept care a facut geamurile sa trepideze.
- Sil a avut grija la pui cand a taiat lemne.
- Revul asta n-a mai fost la Bardezi.
- dansurile in oglinda au dat rezultate si am fost "regina balului"
- pot folosi scuza cu "n-am avut semnal" ca sa raspund la miile de sms-uri cu "La multi ani".
- n-a citit mama inca postul asta sa ma intrebe cine-i Klaoo.
.....
- tot imi aduc aminte chestii si completez postarea :)).

Asa ca...."insanatosire" grabnica tuturor(a se citi : revenire la realitate)!

V-am pastrat mailurile...Ne auzim la anu !

Pupiiii !

7 comentarii:

  1. Ti-am stricat chiuveta4 ianuarie 2010 la 13:39

    Mie mi-a placut ca:
    - nu am urcat 5 km pe jos si mi-am pastrat astfel rezerva de injuraturi intacta
    - am topait suficient de tare in prima zi incat sa imi amintesc cu entuziasm in toate zilele urmatoare, iar in poze nu se vede tare, nici macar de aproape
    - am fost trezita la timp inainte sa il confund pe Bog cu Dragos
    - am vazut ca baietii stiu sa fie si ei fetite si au dansat ca fetitele si ne iubesc, si ne-au luat baloane cu "Este fetita!"
    - am invatat sa nu fiu invidioasa ca mi-am uitat placa de par acasa si ca trebuie sa fiu inventiva sa ma fac frumoasa cu un mouse la gat
    - am mancat lapte cu biscuiti de cacao
    - eu nu aveam streptococul lui Bog
    - am avut cea mai lunga masa de la KFC

    P.S. respect pt twingozaur...dar nu stie cate capcane ii pregatisem la intoarcere noi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi-a placut si pentru ca:
    - nu s-a terminat hartia igienica (lucrul de care m-am speriat mai tare decat de faptul ca s-ar termina bautura)
    - ne-am batut in nickname-uri la CS: "n-am cutit", "iar n-am cutit", "am cutit ca mi-o dat bog", "are cutit ca i-a dat bog", "iti bag pusca-n cur", "mictzionez", "ilie", "ma zvarcolesc in cearsaf", "NU NU", "DA DA DA", "nu trageti", "donez rinichi", etc... Care-si mai aduce aminte, poate mai posteaza

    Mie nu mi-a placut pentru ca:
    - ultima sticla de vodca o fost Krescova, ce avea 28% alcool (ca si cum ai bea sampanie pt copii)

    Daca-mi mai aduc aminte, mai scriu :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Despre nicknameuri. au mai fost "itzi turui rezumatu'" apoi "elektromodulator katter"(cica terminator in ungureste, cum o scris cineva). ar mai fi da eu nu prea am jucat da cand am jucat am jucat bine :P. Ceva cu hrusca a mai fost, care-si aminteste
    Mi-a placut pentru ca:
    -am ras cat n-am ras tot anu'
    -am vazut putin din apuseni
    -am respirat aer curat
    -curgea apa de izvor, la robinet:P
    -am crapat lemne... cu picioru'(cum faceam la bunici, de-astea)
    Nu mi-a placut pentru ca:
    -s-au culcat fetele dupa prima sampanie si au dansat baietii intre ei
    Eu sunt: Cosminatoru'

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci nu ti-a placut ca esti Cosminatoru? :))

    Mie nu mi-o placut ca mi-o placut tot :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie mi'a placut replica asta : "nu mi-am dat seama cate rugaciuni stiu pana n-am vazut centrala la 120 de grade". Deci, pana la urma, cate rugaciuni stii? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. oare cine striga "La multi ani 2010!!!" dis-de-demineata? :))

    RăspundețiȘtergere