La Strada

miercuri, 27 ianuarie 2010

De pe la Poli..

Asaaa..unde ramasesem ?
AaaAaa ! Eu invatam ca tot omul pentru examenul de maine(stiu ca pare greu de inghitit..dar indurati un pic) la o materie..super-mega-fashion, cu slide-urile de la curs in fata. So far, so good.
Primul capitol : "1st order linear circuits".
Al doilea capitol : "2nd order linear circuits".
Ajung la urmatorul capitol, unde se vede de departe titlul :

"Higher Order Linear Circuits"

Mi-am zis in gand : "Ioooaaai ! asta tre' sa fie tare !"
Cobor privirea sa vad ce urmeaza si o sa va dau cu copy/paste :
"The text has a chapter on 1st order circuits and a chapter on 2nd order circuits." - si ce capitole..zici ca au fost redactate in Rai.
"The text has no chapter on 3rd order circuits. Why ?" - si fara sa astepte sa ma gandesc eu la vreo-un raspuns, oricat de tampit ar fi fost, zice tot el :
"Higher Order Linear Circuits are Boring !"

Oare ce spune chestia asta despre capitolele anterioare cu care mi-am batut capul ?

4 comentarii:

  1. they should have been awsome

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne vedem la examen. Doar pt cunoscatori ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca vroia sa zica ca "1st and 2nd order circuits are fu***g hard" :)) ... ah ...apropo...ti-ai luat examenu?

    RăspundețiȘtergere
  4. ti se pare ca l-am luat daca inca mai invat la materia asta ? :D

    RăspundețiȘtergere