La Strada

vineri, 8 ianuarie 2010

Alege-i cu grija..

El: ee...hai sa iti povestesc ceva
Eu: ia
El: ce iti garantez ca n-ai mai auzit
Eu: sa vedem
El: stii ca am un coleg de apartament
El: si avem 2 camere....separate
Eu: asa
El: e..
El: si vine aseara pe la vreo 12 cu o idee...
El: ca vrea sa scoata din hol un dulap ca sa isi puna un cort ca sa stea in el
Eu: cort ?
Eu: wtf ?
El: cort
El: dar asta nu e tot!!
Eu: omg
El: nu vrea sa stea singur in cort....a zis ca isi cheama prietena in seara asta sa stea cu ea in cort
Eu: wtf ??
El: a tinut totusi sa ma linisteasca....cica
El: oricum nu facem nimic doar vreau sa stau cu ea in brate....sa o mai pup...
Eu: ahahahahaha ! :))
Eu: dude...te superi daca pun duma asta pe blog ?
El: please do
Eu: yeeesss !!
Eu: material de la cititori
El: o sa stau inchis in casa pana se hotaraste el sa isi scoata cortu....ca n-am cum sa trec
El: e semidecomandat apartamentu....si probabil se simte inhibat
El: da cum dracu faci sa o convingi pe una....sau cum ar decurge conversatia....
El: stii hai la mine acasa... stam in cort

Aproape mi-a curs o lacrima. Atatea amintiri...

3 comentarii:

  1. Stai să înţeleg... adică un fel de "Tehnici de supravieţuire" varianta indoor... doar ca nu e clar cine le pune în aplicare, colegu' care nu poate ieşi din casă decât în caz de forţă majoră (s-a terminat berea), sau ăla cu cortu' care...hmm!? Şi ţie ce amintiri îţi vin în minte? a) de când mergeai cu cortul; b) de când stăteai cu băieţii; c) de când vrăjeai tipele cu texte din astea. Aştept cu real interes varianta corectă...

    RăspundețiȘtergere
  2. cand vrajeam fetele sa le bag in cort :))..evident..in vremea cand mergeam cu cortul..acum multi-multi ani.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ramu (..ca sa mearga cu ralu si bogu)27 ianuarie 2010 la 15:51

    e relativ simplu de explicat stiintific: inspirat (si motivat?!) de cortul de fiecare dimineata, omul nostru si-a gasit ideea salvatoare; si are si ambitz in el, crezand ca o sa reuseasca, mai ales daca inca nu l-a declarat nimeni inca iresponsabil dpdv judecatoresc...Daca totusi reuseste (asta in cazul in care prietena e de acelasi ADN) recomand sa nu uite lumanarile parfumate, servetele rosii si sticla de vin.

    RăspundețiȘtergere