La Strada

vineri, 9 ianuarie 2009

Inc-o data, mai flacai !

Noah..6 commenturi la primul post in 3 ore..asta cere inca un post :)).
Nici in asta n-am idee despre ce sa scriu. Si mi-e frica sa mai folosesc penelul (tastatura). Aparent nu ma stiu cu limba nativa. Voi stiati de exemplu ca "nici o" se scrie de fapt "nicio" ?
Eu sunt socat. De mic am fost invatat ca "in viata n-ai cum sa gresesti decat la matematica...la ordinea operatiilor".

Va multumesc pentru atentie.

Trimiteti-mi unu tutorialul ala cu "Cum sa-mi traiesc viata..in 365 de pasi pe an" :)).

Ciaooo !

7 comentarii:

  1. stai linistit ca o sa rada juniorii tai de tine asa cum rad eu de maica-mea ca inca scrie "sunt" cu "sint"... n-ai leac pentru asa ceva :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Într-adevăr e mai greu să te adaptezi la schimbări de la o anumită vârstă...mai ales ca au schimbat ăştia gramatica acu' 2 ani :P Cât despre tutorial... vrei pe 4 CD-uri cu anotimpurile sau varianta arhivată - o săptămână?

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca tu n-ai idee despre ce sa scrii, io de unde sa am idee despre ce sa comentez? Ma simt asa intr-un fel, as vrea sa comentez ca si cand numai blogul tau ar fi pe pamant si n-am cum :p Mi-e sete...

    RăspundețiȘtergere
  4. Aici sa scriu comenturile ? :-B

    RăspundețiȘtergere
  5. is curios tu ti-ai dat accept si la comentariul tau???

    RăspundețiȘtergere